December er ikke gået helt som jeg havde planlagt. Mange projekter har nemlig ligget stille, da jeg har været syg og dårlig. Men lidt har vi da nået – både en tur i Tivoli, at lave juledekorationer, fælde eget juletræ og lave snefnug og et lille hus af sukkerknalder 🙂 Synes tiden er gået så hurtigt – og nu er det juleaftensdag, og jeg glæder mig som et lille barn til mad, hygge og gaver!
Jeg håber, at I alle får en rigtig dejlig jul!
/Sandra










Tusind tak, Heidi! 🙂
Også en rigtig dejlig jul til dig, Sandra. Knus Heidi